poniedziałek, 6 maja 2013

MAJÓWKA ZA NAMI ;c !!
Majówka minęła całkiem spoko tylko za szybko się skończyła :PP ! Ogólnie ja spędziłam ją w stajni xD Może wiecie z pierwszego postu, że już dość długo jeżdżę konno :) Jeśli ktoś z was ma ochotę i np. jeździ konno to niech napisze w komentarzu i zrobię post o koniach :D . Oprócz tego byłyśmy na zakupach i kupiłyśmy sobie po sukience i bluzce :P


to jest moja bluzka Ola ma inną :D


No i nam tak minęła majówka :P A wy co robiliście ? piszcie w komentarzach :) Dziękujemy za wszystkie komentarze które dostajemy :P ! A i na koniec wszystkich  którzy nas zaobserwują my również będziemy obserwować :D  A teraz paaa :))
~ Agata :D 

4 komentarze:

  1. Hejo :) ja też jeżdżę konno od 5 lat i bardzo lubię waszego bloga :D mam nadzieje że niedługo pokarzecie coś o koniach. Mam prośbę chciała bym zobaczyć twojego konia i dowiedzieć się jak się nazywa :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet bluzka i śliczna sukienka :3

    OdpowiedzUsuń