czwartek, 23 maja 2013

PYTANIE I PRZEPROSINY :P !!
Hei. hei ! tak jak w tytule chciałam was przeprosić, że tak rzadko dodaję posty, ale ostatnio najzwyczajniej nie miałam czasu ;/. Ja mam suczkę. Ma na imię Nuta :

<3
Nucia ostatnio miała cieczkę a my mamy nową hodowlę i musieliśmy ją pokryć !! Więc jeśli wszystko dobrze poszło w połowie lipca urodzą nam się szczeniaczki :DD. Teraz będę dodawać więcej postów :P. A i nie wiem jeszcze do końca. bo nie uzgodniłyśmy tego jeszcze. ale najprawdopodobniej Ola nie będzie już ze mną prowadziła bloga. bo ona nie ma czasu ;/. Jeszcze nic pewnego. ale chyba tak właśnie zrobimy. No i na koniec pytanie do was!! Mianowicie : Jak / skąd znacie tego bloga ? Oraz mam pomysł żeby założyć stronę na facebooku i może wtedy będzie więcej czytelników. I ostatnie pytanie czy chcecie żebym co tydzień ( ewentualnie częściej) dodawała posty o koniach?? :)) Odpowiedzi piszcie w komentarzach :D papapa <3

2 komentarze:

  1. Twoja koleżanka jest megaa brzydka. A do tego te jej kotki. W ogóle do niej kotki nie pasują. Albo niech sb zmieni okulary, albo kupi soczewki. Nie masz innych koleżanek? Ciągle tylko z nią, akurat nie w tym poście ale tak to ciągle...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat razem prowadzimy tego bloga xD,ale jeśli jesteś taka odwazna to pokaz kim jesteś :D tez cie mogę skomentować pozdr. Ola :)

      Usuń